Astuna
Astuna, yüksek kaliteli alüminyum korkuluk sistemleri üreten bir şirkettir. Şirketin görünürlüğünü artırmak, web sitesine gelen trafiği artırmak ve uluslararası pazarda rekabet edebilirliğini güçlendirmek amacıyla modern ve etkileyici bir web tasarımı oluşturuldu. Ayrıca, arama motorlarında üst sıralarda yer almak için güçlü bir SEO stratejisi geliştirilerek uygulandı. İngilizce, Rusça, Arapça yabancı dilde içerik sunularak uluslararası müşterilere erişim sağlandı. Bu çalışmaların sonucunda, Astuna’nın web sitesinde belirgin bir artış yaşandı ve uluslararası müşterilerden gelen taleplerde bir artış gözlendi.

SEO Sıralama ve Gelişim Grafiği
Sıralama Artışı
Trafik Artışı
Talep Artışı
Marka Bilinirliği
Dijital İmaj
01
Araştırma
- Projenin Planlanması
- Rakip Firma / Website Analizi
- Anahtar Kelime Analizi
- Proje Yol Haritası Planlanması
- Proje Görev Dağılımı
02
UI Tasarımı
- İstenilen Tasarım Talebi
- Planlanan Tasarım Konsepti
- Konseptin SEO Uyum Testi
- Tasarımın Oluşturulması
- Tasarımın Mobil Uyumu
03
Kullanıcı Testi
- A/B Testinin Planlanması
- A/B Testinin Uygulanması
- Kullanıcıların Geri Dönüşü
- Geri Dönüşten Gelen Veriler ile Projenin Geliştirilmesi
04
Başarı
- Anahtar Kelimede Sıralama
- Global Trafik Artışı
- Kurumsal Kimliğin Oluşması
- Dijital Kimliğin Oluşması
- Müşteri Oranının Yükselişi